Vsa komunikacija gostov na enem mestu

Vsa komunikacija gostov na enem mestu

V današnjem času gostje pričakujejo, da bo komunikacija s hoteli potekala gladko in brez težav. Ne glede na to, ali gre za vprašanja pred prihodom, zahteve med bivanjem ali povratne informacije po odhodu, je ključnega pomena, da hoteli ponudijo večkanalno...

6 korakov, kako namestiti Hotelka – brez obremenitev za vašo ekipo

6 korakov, kako namestiti Hotelka – brez obremenitev za vašo ekipo

Namestitev nove programske opreme za upravljanje hotela, kot je Hotelka, je lahko skrb vzbujajoča misel, če pomislite na dodatno delo za vašo ekipo. A ni treba, da je tako. Z nekaj preprostimi koraki lahko zagotovite, da bo celoten postopek potekal gladko in brez...

Zakaj gostje raje pišejo po WhatsAppu (in kako to uporabiti v hotelu)

Zakaj gostje raje pišejo po WhatsAppu (in kako to uporabiti v hotelu)

Danes skoraj vsakdo uporablja WhatsApp za komunikacijo. Zakaj bi torej hoteli, da vaši gostje še vedno pišejo e-pošto ali čakajo na telefon, ko pa lahko vse uredijo preko aplikacije, ki jo že poznajo? V tem članku bomo pogledali, zakaj je WhatsApp tako priljubljen in...

Primeri iz prakse: kako slovenski hoteli že uporabljajo Hotelko

Primeri iz prakse: kako slovenski hoteli že uporabljajo Hotelko

Danes je vse več hotelov, ki iščejo načine, kako izboljšati izkušnjo svojih gostov in hkrati povečati svojo zasedenost. Ena izmed rešitev, ki se vse bolj uveljavlja, je spletni klepet za hotele. Ta tehnologija omogoča neposredno in hitro komunikacijo s potencialnimi...