Bleisure (poslovno-leisure potovanje): trendi in prilagoditve za poslovne goste
V današnjem hitrem svetu poslovanja se meje med delom in prostim časom vse bolj zabrisujejo. Potovanja, ki so nekoč služila izključno poslovnim namenom, se zdaj pogosto podaljšajo za nekaj dni oddiha. Ta premik, znan kot bleisure, postaja vse bolj priljubljen, zato je...
Digitalizacija hotelskih procesov: primeri mobilnih aplikacij in digitalnih ključev
Dandanes je skoraj vse na dosegu roke, kajne? Tudi hoteli se temu prilagajajo. Če ste kdaj pomislili, da bi bilo priročno, da bi lahko kar s telefonom odprli vrata sobe ali se prijavili, niste edini. Digitalizacija hotelskih procesov je tukaj, da to omogoči. Gre za...
Vpliv avtomatizacije na kadrovski menedžment v hotelu
V današnjem času se hotelski posel spreminja. Tehnologija gre naprej in s tem tudi način, kako vodimo ljudi. Avtomatizacija kadrovskega menedžmenta v hotelu ni več samo ideja, ampak postaja realnost. To pomeni, da se marsikaj poenostavi, a hkrati prinaša nove izzive....
Kaj lahko hotelirji pričakujejo od novih turističnih platform v letu 2026
Leto 2026 bo prineslo nekaj novosti za hotelirje, še posebej glede turističnih platform. Če ste lastnik hotela ali ga upravljate, je dobro vedeti, kaj se dogaja na tem področju. Nove platforme in tehnologije bodo vplivale na to, kako gostje iščejo in rezervirajo...
Napredne strategije upravljanja cen (revenue management) za male in srednje hotele
Upravljanje cenami v hotelu je ključno za uspeh, še posebej za manjše in srednje hotele, ki se morajo boriti s konkurenco in sezonskimi spremembami. Če ne optimizirate cen, lahko pustite denar na mizi ali pa odženete goste. V tem članku bomo pogledali, kako lahko...
Kako pripraviti uspešno partnersko strategijo z lokalnimi ponudniki
Danes je v hotelirstvu vse pomembneje, da se povežemo z lokalnim okoljem. To ni več samo lepa gesta, ampak postaja nujnost za uspeh. Lokalni ponudniki lahko vašemu hotelu dodajo tisto nekaj posebnega, kar goste pritegne in jih navduši. Pa poglejmo, kako te vezi lahko...
Uporaba avtomatizacije in chatbotov v hotelih: konkretni rezultati iz prakse
V zadnjih letih smo priča hitremu razvoju tehnologije, ki spreminja tudi hotelsko industrijo. Avtomatizacija in chatboti v hotelih niso več samo prihodnost, ampak realnost, ki prinaša oprijemljive koristi. V tem članku bomo pogledali, kako lahko te tehnologije...
Implementacija trajnostnih ukrepov v hotelskem poslovanju (in koristi za poslovanje)
V današnjem času je trajnost v hotelirstvu več kot le trend; postala je nuja. Gostje vse bolj iščejo namestitve, ki skrbijo za okolje in lokalno skupnost. A to ni samo dobro za planet, ampak tudi za vaš posel. Implementacija trajnostnih ukrepov v hotelirstvu prinaša...
Pomembnost personalizirane komunikacije za večjo zvestobo gostov
V današnjem svetu, kjer imamo na voljo nešteto možnosti za oddih ali poslovno potovanje, se hoteli soočajo z vedno večjo konkurenco. Kako torej pritegniti in obdržati goste? Ključ se skriva v nečem, kar je sicer samoumevno, a ga mnogi spregledajo: v personalizirani...
Primeri dobrih praks pri optimizaciji stroškov v hotelirstvu
V današnjem času je optimizacija stroškov v hotelirstvu ključnega pomena za uspeh. Vsak hotel se sooča z izzivi, kako zmanjšati izdatke, ne da bi pri tem trpela kakovost storitev. V tem članku bomo pogledali nekaj dobrih praks, ki vam lahko pomagajo pri tem. Gre za...